faq-header
  1. Πώς κλείνω ακτοπλοϊκά εισιτήρια;
  2. Πώς μπορώ να πληρώσω;
  3. Έχω κάποια επιβάρυνση όταν κάνω κράτηση εισιτηρίου;
  4. Πώς θα είμαι σίγουρος/η ότι η παραγγελία μου ολοκληρώθηκε με επιτυχία;
  5. Πώς παραλαμβάνω τα εισιτήρια που κλείνω on-line;
  6. Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;
  7. Μπορώ να αλλάξω την ώρα/τη μέρα/τη θέση ή να ακυρώσω το εισιτήριο μου;
  8. Έχω χάσει το εισιτήριό μου, μπορώ να το εκδώσω ξανά;
  9. Τι γίνεται αν ακυρωθεί ή αλλάξει το δρομολόγιο επιλογής μου;
  10. Θέλω να επιστρέψω από άλλον προορισμό αλλά το σύστημα δεν το επιτρέπει αυτό. Τι μπορώ να κάνω;
  11. Πόσους επιβάτες και οχήματα μπορώ να συμπεριλάβω σε μία κράτηση;
  12. Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια μπορούν να εκδοθούν και ηλεκτρονικά;
  13. Πως μπορώ να παραλάβω τα εισιτήρια μου;
  14. Ποιές είναι οι ηλικιακές κατηγορίες για τους επιβάτες στα πλοία;
  15. Υπάρχει η δυνατότητα επιλογής συγκεκριμένων θέσεων στην περίπτωση αριθμημένων καθισμάτων;
  16. Μπορώ να πάρω το κατοικίδιό μου μαζί στο πλοίο;
  • a01

    Πώς κλείνω ακτοπλοϊκά εισιτήρια;

    • Στα καταστήματα Σύνταγμα, Πειραιά, Mall, Metro Mall Αγίου Δημητρίου, Νέα Ερυθραία
    • Οn line επιλέγοντας τον προορισμό σου, σε λίγα κλικ, με χρήση πιστωτικής / χρεωστικής κάρτας ακλουθώντας τα βήματα για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου.
    • Από το κινητό σου κατεβάζοντας την εφαρμογή Public tickets στην iOS ή Android συσκευή σου.
  • a02

    Πώς μπορώ να πληρώσω;

    • Κρατήσεις on line με όλους τους τρόπους: α. με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα (VISA, Master, Diners, Μaestro), β. εξόφληση στο κατάστημα με μετρητά ή πιστωτικη/ χρεωστική κάρτα
    • Κρατήσεις στα καταστήματα Σύνταγμα, Πειραιά , Mall, Metro Mall Αγίου Δημητρίου, Νέα Ερυθραία με όλους τους τρόπους: με μετρητά ή με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα (VISA, Master, Diners, Μaestro).
  • a03

    Εχω κάποια επιβάρυνση όταν κάνω κράτηση εισιτηρίου;

    • Στο Public.gr: καμία επιπλέον επιβάρυνση από τα Public.
    • Κατάστημα: με μετρητά υπάρχει μικρή επιβάρυνση ανά συναλλαγή.
    • Παραλαβή στο χώρο σου: κόστος courier για την αποστολή των εισιτηρίων
  • a04

    Πώς θα είμαι σίγουρος/η ότι η παραγγελία μου ολοκληρώθηκε με επιτυχία;

    Με την ολοκλήρωση της αγοράς σου ,λαμβάνεις ένα e-mail επιβεβαίωσης που αναφέρει τον κωδικό και τα στοιχεία της παραγγελίας σε επεξεργασία ,και στην συνέχεια ακολουθεί e-mail τελικής επιβεβαίωσης.

  • a05

    Πώς παραλαμβάνω τα εισιτήρια που κλείνω on-line;

    Με παραλαβή των εισιτηρίων από το λιμάνι, 1 ώρα πριν την αναχώρηση του δρομολογίου.

    Με παραλαβή με courier, ανάλογα με την περιοχή αποστολής, από 3 ως και 6 εργάσιμες μέρες πριν την αναχώρηση του δρομολογίου.

  • a06

    Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

    Κάλεσε στο 211 8000212 με αστική χρέωση και θα εξυπηρετηθείς από εξειδικευμένους συνεργάτες.

  • a07

    Μπορώ να αλλάξω την ώρα/τη μέρα/τη θέση ή να ακυρώσω το εισιτήριο μου;

    Η πολιτική αλλαγών και ακυρώσεων διαφέρει ανά ακτοπλοϊκή εταιρεία. Σε κάθε περίπτωση επικοινώνησε μαζί μας στο 211 8000212 για περισσότερες πληροφορίες.

  • a08

    Έχω χάσει το εισιτήριό μου, μπορώ να το εκδώσω ξανά;

    Για να μπορέσεις να ταξιδέψεις θα πρέπει να εκδώσεις καινούργια εισιτήρια.

    Οι ακτοπλοϊκές δεν προβλέπουν σε καμία περίπτωση διαδικασία ακύρωσης για τα απολεσθέντα εισιτήρια. Σε κάθε τέτοια περίπτωση παρακαλούμε επικοινώνησε μαζί μας τηλεφωνικά στο 211 8000212 για να σ’ ενημερώσουμε για την διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσεις.

  • a09

    Τι γίνεται αν ακυρωθεί ή αλλάξει το δρομολόγιο επιλογής μου;

    Ακολουθούμε την οδηγία της εκάστοτε ακτοπλοϊκής εταιρίας.

  • a10

    Θέλω να επιστρέψω από άλλον προορισμό αλλά το σύστημα δεν το επιτρέπει αυτό. Τι μπορώ να κάνω;

    Αν το σύστημα δεν αναγνωρίζει το λιμάνι επιστροφής θα πρέπει να προχωρήσεις σε νέα κράτηση για την επιστροφή σου.

  • a11

    Πόσους επιβάτες και οχήματα μπορώ να συμπεριλάβω σε μία κράτηση;

    Σε μία online κράτησή σας, μπορείτε να συμπεριλάβετε μέχρι 9 επιβάτες και μέχρι 3 οχήματα.

  • a12

    Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια μπορούν να εκδοθούν και ηλεκτρονικά;

    Καμία ακτοπλοϊκή εταιρεία δεν προσφέρει προς το παρόν, ηλεκτρονικά εισιτήρια.

    Για την επιβίβασή σου θα πρέπει να έχετε στην κατοχή σας το έντυπο εισιτήριό σας.

  • a13

    Πως μπορώ να παραλάβω τα εισιτήρια μου;

    Ανάλογα με τον υπολειπόμενο χρόνο μέχρι την αναχώρηση του δρομολογίου σας, το σύστημα αυτόματα θα σας προτείνει κάποιες από τις παρακάτω διαθέσιμες επιλογές παραλαβής των εισιτηρίων σας:

    • Αποστολή με courier
    • Παραλαβή από το λιμάνι αναχώρησης

    Σημείωση: H παραλαβή των εισιτήριων σας μέσω courier γίνεται εντός 1-3 εργάσιμων ημερών (εντός Ελλάδος με ώρες παραλαβής 09:00-17:00). Σε περίπτωση που η παραγγελία σας πραγματοποιηθεί μετά τις 16:00, τότε τα εισιτήρια σας θα αποσταλούν την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Ως εκ τούτου δεν μπορούμε να σας επιβεβαιώσουμε συγκεκριμένη ώρα και ημέρα παράδοσης.

  • a14

    Ποιές είναι οι ηλικιακές κατηγορίες για τους επιβάτες στα πλοία;

    Στη διαδικασία της online κράτησης θα σου ζητηθεί να προσδιορίσεις την ηλικιακή κατηγορία του κάθε επιβάτη. Οι ηλικιακές κατηγορίες είναι οι παρακάτω :

    • Ενήλικες θεωρούνται όλοι οι επιβάτες άνω των 10 ετών.
    • Παιδιά θεωρούνται όλοι οι επιβάτες από 5 έως 10 ετών.
    • Βρέφη θεωρούνται επιβάτες μικρότεροι των 5 ετών.
  • a15

    Υπάρχει η δυνατότητα επιλογής συγκεκριμένων θέσεων στην περίπτωση αριθμημένων καθισμάτων;

    Mέσω του αυτόματου συστήματος online κρατήσεων, οι ακτοπλοϊκές εταιρίες δε δίνουν δυνατότητα επιλογής συγκεκριμένων θέσεων.

    Σε κάθε περίπτωση το σύστημα προσπαθεί να τοποθετήσει όλους τους επιβάτες μιας κράτησης σε διπλανές θέσεις ή κοντινές θέσεις εφόσον αυτές υπάρχουν διαθέσιμες τη στιγμή της συναλλαγής σου

  • a16

    Μπορώ να πάρω το κατοικίδιό μου μαζί στο πλοίο;

    Με βάση την ελληνική νομοθεσία, τα πλοία υπό ελληνική σημαία άνω των 25 μέτρων, είναι απαραίτητο να διαθέτουν ειδικά διαμορφωμένους χώρους για τα κατοικίδια ζώα που ταξιδεύουν με τους ιδιοκτήτες τους. Πέρα από την νομοθεσία, η κάθε ακτοπλοϊκή εταιρεία ακολουθεί την δική της πολιτική σχετικά με τα κατοικίδια ζώα πάνω στο πλοίο και ανάλογα πάντα με το δρομολόγιο.