Α) Eντός ζώνης Σένγκεν:
Είναι απαραίτητο να έχετε μαζί σας την ταυτότητά σας, στην οποία θα πρέπει να αναγράφεται το ονοματεπώνυμό σας και με λατινικούς χαρακτήρες. Εάν δεν διαθέτετε τέτοιου τύπου Ταυτότητα θα πρέπει να έχετε μαζί σας το διαβατήριό σας (το οποίο θα πρέπει να είναι σε ισχύ και να μην έχει λήξει).
Η Ελλάδα είναι μέλος της συνθήκης Σένγκεν όπως επίσης και οι παρακάτω χώρες:
B) Εκτός ζώνης Σένγκεν
Επειδή κάποιες χώρες θέτουν ειδικούς όρους και προϋποθέσεις διέλευσης και εισόδου, που μάλιστα ενδέχεται να αλλάζουν απροειδοποίητα, συνιστάται κατά τον προγραμματισμό του ταξιδιού σας και προκειμένου να λάβετε έγκαιρα πλήρη γνώση για τα απαιτούμενα ταξιδιωτικά έγγραφα, να απευθύνεστε πάντα στην Πρεσβεία ή το Προξενείο τόσο της χώρας προορισμού όσο και τυχόν ενδιάμεσων χωρών/προορισμών που περιλαμβάνει η πτήση σας (είτε πρόκειται για πτήση με ενδιάμεση στάση χωρίς αλλαγή αεροπλάνου είτε πτήση με ανταπόκριση) καθώς σε μεμονωμένες περιπτώσεις ζητούνται και από αυτές τις χώρες πρόσθετα ταξιδιωτικά έγγραφα (πχ θεώρηση διέλευσης /transit visa).
Για πτήσεις εσωτερικού θα πρέπει να είστε τουλάχιστον 1 ώρα νωρίτερα στο αεροδρόμιο ενώ για πτήσεις εξωτερικού τουλάχιστον 2 ώρες πριν.
Oι κάτοχοι FB Ivory θα έχουν έκπτωση 50% (αντί της δωρεάν πρώτης αποσκευής) στα εισιτήρια που εκδίδονται από 1η Οκτωβρίου 2014.
Αρχικώς θα πρέπει να έχετε διαβατήριο σε ισχύ. Επίσης θα πρέπει να έχετε εκδόσει την σχετική VISA επισκέπτη από την Αυστραλιανή Πρεσβεία (ETA - Electronic Travel Authority) η οποία θα έχει ισχύ για 3 μήνες από την ημερομηνία έκδοσής της.
Θα πρέπει αρχικώς να έχετε διαβατήριο σε ισχύ και να έχετε εκδόσει Ηλεκτρονική Εξουσιοδότηση ταξιδιού. (ESTA). Η αίτηση Ηλεκτρονικής Εξουσιοδότησης Ταξιδίων (ESTA) αφορά ταξιδιώτες οι οποίοι επιθυμούν να επισκεφθούν τις ΗΠΑ και είναι πολίτες χωρών που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα Παραίτησης απο τη Βίζα (Visa Waiver Program) – η Ελλάδα συμμετέχει στο πρόγραμμα απο 5 Απριλίου 2010. Οι επιβάτες που επιθυμούν να ταξιδέψουν στις ΗΠΑ για τουρισμό ή επαγγελματικούς λόγους και για διαμονή μέχρι 90 ημέρες (89 διανυκτερεύσεις από την ημέρα άφιξής τους), θα πρέπει να υποβάλλουν την αίτηση ESTA πριν την πραγματοποίηση του ταξιδιού τους.
Η αίτηση ESTA μπορεί να υποβληθεί ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα της αμερικανικής Υπηρεσίας Τελωνείων και Προστασίας Συνόρων. Το κόστος της αίτησης είναι $14, εκ των οποίων τα $10 καταβάλλονται μόνο εφ'όσον η αίτηση εγκριθεί.
Σημειώνεται ότι η παραμονή στις ΗΠΑ μεγαλύτερη των 90 ημέρων δέν καλύπτεται από την αίτηση ESTA και απαιτείται η έκδοση ειδικής VISA. Κάτοχοι VISA μπορούν να παραμείνουν μέχρι 180 ημέρες (179 διανυκτερεύσεις).
Πατήστε εδώ για να μεταφερθείτε στην σχετική ιστοσελίδα της Αμερικάνικης Πρεσβείας.
Πρόγραμμα Ασφάλειας Πτήσεων - Ιδιαιτερότητες για την κράτηση & αγορά εισιτηρίων με προορισμό τις ΗΠΑ:
Το "Πρόγραμμα Ασφαλών Πτήσεων" έχει να κάνει με την συμπλήρωση των στοιχείων του επιβάτη κατά την κράτηση.
Το “Πρόγραμμα Ασφαλών Πτήσεων” είναι ένα νέο μέτρο για την βελτίωση της ασφάλειας των πτήσεων το οποίο εφαρμόζεται απο την αμερικανική Διεύθυνση Ασφάλειας Πτήσεων. Το συγκεκριμένο μέτρο ισχύει ήδη για τις εγχώριες πτήσεις εντός ΗΠΑ και θα ισχύσει απο 1 Νοεμβρίου 2010 για τις διεθνείς πτήσεις από και προς τις ΗΠΑ.
Σύμφωνα με τις νέες ρυθμίσεις, οι επιβάτες που επιθυμούν να ταξιδέψουν στις ΗΠΑ πρέπει υποχρεωτικά να συμπληρώσουν τα παρακάτω στοιχεία κατά την πραγματοποίηση της κράτησης:
Εάν τα ζητούμενα στοιχεία δέν συμπληρωθούν κατά την κράτηση, η έκδοση εισιτηρίου δέν θα είναι δυνατή.
Εάν τα ζητούμενα στοιχεία διαφέρουν απο τα στοιχεία που αναφέρονται στο διαβατήριο, ο επιβάτης δέν θα μπορεί να επιβιβαστεί στο αεροσκάφος.
Επίσης, σημειώστε πως είναι απαραίτητη η παραπάνω αίτηση (Visa) ακόμη και αν ο προορισμός σας δεν είναι οι Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής αλλά υπάρχει ανταπόκριση (stopover) σε κάποιο από τα αεροδρόμιά της.
Αρχικά θα πρέπει να έχετε διαβατήριο του οποίου η ημερομηνία λήξης θα είναι μετά από 6 μήνες από την επιστροφή σας.
Επίσης θα πρέπει να έχετε εκδόσει Visa επισκέπτη (Visitor's Visa).
Κάντε κλικ εδώ για να μεταφερθείτε στην σχετική ιστοσελίδα της Πρεσβείας του Ισραήλ.
Η πολιτική αλλαγών και ακυρώσεων διαφέρει ανά ακτοπλοϊκή εταιρεία. Σε κάθε περίπτωση επικοινώνησε μαζί μας στο 211 8000212 για περισσότερες πληροφορίες.
Από τις 10 Απριλίου του 2014 οι ταξιδιώτες δεν θα μπορούν πλέον να αγοράζουν/αποκτούν visa κατά την άφιξή τους στα σημεία εισόδου στην Τουρκία. Αντ’ αυτού, θα πρέπει να έχουν λάβει τη visa ηλεκτρονικά (e-visa) πριν από το ταξίδι τους πατώντας εδώ.
Οι πολίτες των ακόλουθων χωρών της ΕΕ (με την προϋπόθεση ότι είναι κάτοχοι κανονικού διαβατηρίου) απαιτείται να λαβαίνουν τη visa τους ηλεκτρονικά, ανεξάρτητα από τη διάρκεια της παραμονής τους: Αυστρία, Βέλγιο, Κροατία, Κυπριακή Δημοκρατία, Ιρλανδία, Ολλανδία, Ισπανία, Ηνωμένο Βασίλειο.
Ηλεκτρονική visa απαιτείται και από τους πολίτες των ακόλουθων χωρών, εφ’ όσον η παραμονή τους στην Τουρκία υπερβαίνει τους 3 μήνες: Βουλγαρία, Τσεχική Δημοκρατία, Δανία, Εσθονία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ουγγαρία (30 ημέρες), Ιταλία, Λετονία (30 ημέρες), Λιθουανία, Μάλτα, Πολωνία, Ρουμανία, Σλοβακία, Σλοβενία, Σουηδία (μπορεί να ισχύουν προϋποθέσεις).
Αυτό σημαίνει, ότι η νέα ηλεκτρονική visa θα είναι κρίσιμης σημασίας για τους κατόχους διαβατηρίων από την Αυστρία, το Βέλγιο, την Κροατία, την Κυπριακή Δημοκρατία, την Ιρλανδία, την Ολλανδία, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο, αφού αυτοί θα χρειάζονται visa σε κάθε περίπτωση, αλλά δεν θα μπορούν πλέον να την αγοράσουν στα σύνορα από τον Απρίλιο.
Όταν ο κάτοχος της πιστωτικής κάρτας που χρησιμοποιείται δεν είναι ίδιος με τον επιβάτη ή όταν το σύστημα ασφαλείας του Public.gr εμφανίσει ένδειξη για συναλλαγές στα όρια επικινδυνότητας τότε ενδέχεται να σας ζητηθεί να στείλετε με fax ή email φωτογραφία της κάρτας που χρησιμοποιήθηκε (με καλυμμένα τα 4 τελευταία ψηφία της κάρτας και τον κωδικό ασφαλείας) και του διαβατηρίου του κατόχου της κάρτας και των επιβατών. Σημειώστε πως το Public.gr διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει μια συναλλαγή εφ' όσον κρίνει, με τα συστήματα που διαθέτει, ότι αυτή φέρει στοιχεία, που την καθιστούν ύποπτη και επικίνδυνη από πλευράς ασφάλειας. Αν συμβεί κάτι τέτοιο, τότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε τηλεφωνικώς με το Public.gr για την επιστροφή των χρημάτων στην κάρτα που χρησιμοποιήθηκε.
Τα παιδιά προκειμένου να ταξιδεύσουν χρειάζονται τα δικά τους έγγραφα, διαβατήρια και βίζα αναλόγως το ταξίδι το οποίο πραγματοποιούν.
Ειδικά για πτήσεις εσωτερικού με την Olympic Air απαιτούνται τα παρακάτω δικαιολογητικά:
Πιστωτική ή Χρεωστική Κάρτα (Visa, Mastercard, American Express, Diners)
Η ΕΕ (Ευρωπαϊκή Ένωση) έχει θεσπίσει τη διάσταση της χειραποσκευής να μην υπερβαίνει την εξής διάσταση: 56cmΧ45cmΧ25cm (συμπεριλαμβάνονται χειρολαβές, εξωτερικές θήκες, ρόδες).
Τα όρια των αποσκευών είναι συνήθως τα 20 κιλά ανά επιβάτη.
(Σημείωση: Η κάθε εταιρία μπορεί να έχει θεσπίσει διαφορετικά όρια, γι’ αυτό καλό θα ήταν να επικοινωνήσετε απευθείας με την αεροπορική εταιρία)
Σύμφωνα με τους όρους που έχει θεσπίσει η Ευρωπαϊκή Ένωση για την ασφάλεια των πτήσεων, οι επιβάτες δεν πρέπει να μεταφέρουν στις αποσκευές τους τα κάτωθι:
Όλα τα αποτελέσματα αναζήτησης πτήσεων παρουσιάζονται βάσει της διαθεσιμότητας που παρέχονται από τα συστήματα κρατήσεων
Στην αναζήτηση με ενεργό το +/- 3μέρες, η ενημέρωση που παρέχεται απο τα συστήματα κρατήσεων δεν πραγματοποιείται σε πραγματικό χρόνο.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα κάποιες από τις εμφανιζόμενες πτήσεις ίσως να μην είναι πλέον διαθέσιμες ή ακόμη και κάποιες από τις τιμές να μην ισχύουν πλέον.
Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να κάνετε αναζήτηση με συγκεκριμένες ημερομηνίες και να δείτε την τρέχουσα διαθεσιμότητα ταξινομημένη βάση καλύτερης τιμής.
Η αναζήτηση διαθεσιμότητας με συγκεκριμένη ημερομηνία ανανεώνεται σε πραγματικό χρόνο τη στιγμή που πραγματοποιείται η αναζήτηση δρομολογίου.
Οι τιμές που βλέπετε στοPublic.gr έρχονται απευθείας από κεντρικό σύστημα κρατήσεων αεροπορικών (GDS) και δεν τις αλλάζουμε ή διαμορφώνουμε με κανέναν τρόπο. Επειδή τα συστήματα κρατήσεων έχουν δική τους cache (προσωρινή μνήμη) με τιμές για να αντέξουν τον φόρτο, συμβαίνει κάποιες φορές η τιμή που βλέπετε στο πρώτο βήμα αναζήτησης, να είναι διαφορετική στο επόμενο βήμα. Αυτό συμβαίνει διότι στο δεύτερο βήμα γίνεται πάντα κλήση προς το σύστημα της αεροπορικής, που είναι και το σωστό. To Public.gr δεν αλλάζει ποτέ και για κανέναν λόγο τις τιμές που λαμβάνει από τις αεροπορικές εταιρείες.
Η περίπτωση αυτή μπορεί να προκύψει κυρίως για 2 λόγους:
Κατά τη διάρκεια της αναζήτησής σας, κάποιος άλλος χρήστης αγόρασε την τελευταία/ες διαθέσιμες θέσεις της συγκεκριμένης πτήσης
Οι θέσεις της συγκεκριμένης πτήσης είχαν καλυφθεί πριν την αναζήτησή σας αλλά η πτήση εμφανίζεται στα αποτελέσματα του συστήματος κρατήσεων, καθώς το σύστημα δεν είχε τον απαιτούμενο χρόνο να ενημερωθεί με τα νέα δεδομένα.
Tα αεροπορικά εισιτήρια είναι ηλεκτρονικά (e-ticket).
Με την ολοκλήρωση της πληρωμής των εισιτηρίων σας, θα σας αποστείλουμε email με τα στοιχεία της κράτησής σας. Δε χρειάζεται να έχετε κάποια εκτύπωση της κράτησής σας (email που θα σας αποστείλουμε) κατά την προσέλευση σας στο αεροδρόμιο. Στο χώρο του Check in της αεροπορικής εταιρίας, με την ταυτότητά σας ή το διαβατήριό σας, παραλαμβάνετε όλα τα απαραίτητα έγγραφα για την επιβίβασή σας.
To Viva Travel σας παρέχει την απαιτούμενη ασφάλεια που απαιτείται για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές μέσω πιστωτικής κάρτας.
Η κάθε αεροπορική εταιρία ακολουθεί διαφορετική πολιτική για τα ασυνόδευτα παιδιά και για αυτό το λόγο σας προτείνουμε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικώς μαζί μας.
Πολλές αεροπορικές εταιρίες παρέχουν υπηρεσία συνοδού.
Οι χρεώσεις για τις υπηρεσίες αυτές επαφίενται στην τιμολογιακή πολιτική της κάθε εταιρίας .
Κανένας επιβάτης κάτω των δύο ετών δεν μπορεί να ταξιδέψει χωρίς να συνοδεύεται από ενήλικα επιβάτη. Η χρέωση στην περίπτωση επιβάτη αυτής της ηλικιακής κατηγορίας είναι ένα μικρό αντίτιμο, π.χ. 10% του αντίστοιχου ναύλου που θα καταβάλει ο ενήλικας συνοδός.
Η τιμολόγηση της αγορά σας πραγματοποιείται μέσω αυτόματου μηχανισμού τιμολόγησης.
Στην περίπτωση που δεν έχετε επιλέξει στοιχεία τιμολόγησης κατά το στάδιο της πληρωμής, το παραστατικό εκδίδεται στα στοιχεία του πρώτου κατά σειρά επιβάτη.
Δεν υπάρχει δυνατότητα αλλάγης των στοιχείων τιμολόγησης μετά την έκδοση του νόμιμου παραστατικού.
Επίσης πολλές εταιρείες κατηγοριοποιούν τους υπερήλικες πολίτες για ηλικίες άνω των 65 ετών.
Σημείωση: Τα όρια ηλικίας ενδέχεται να διαφέρουν από εταιρεία σε εταιρεία και εξαρτώνται από πολιτική που ακολουθεί η εκάστοτε αεροπορική εταιρεία.
Οι επιβάτες AMEA υποχρεούνται βάση ευρωπαϊκής οδηγίας/κανονισμού, να ενημερώνουν τον αερομεταφορέα ή τον ταξιδιωτικό πράκτορα για την ανάγκη και το είδος παροχής συνδρομής, το ελάχιστο 48 ώρες πριν από την δημοσιευμένη ώρα αναχώρησης της πτήσης.
Στην περίπτωση που επιθυμείτε να μεταφέρετε ειδικό εξοπλισμό είναι απαραίτητο να επικοινωνήσετε απευθείας με την αεροπορική εταιρεία.
Στις περισσότερες περιπτώσεις ο ειδικός εξοπλισμός δεν συμπεριλαμβάνεται στα δωρεάν κιλά που μπορείτε να μεταφέρετε στις αποσκευές σας. Η χρέωση εξαρτάται από το είδος του εξοπλισμού και την πολιτική της εκάστοτε αεροπορικής εταιρείας.
Για κρατήσεις εισιτηρίων με εταιρείες χαμηλού κόστους θα πρέπει να γνωρίζετε τα εξής:
Oι αποσκευές σας δεν περιλαμβάνονται στην τιμή του ναύλου. Μπορείτε να μεταφέρετε χωρίς επιπλέον κόστος μόνο χειραποσκευές συνήθως μέχρι 5-6 κιλών. Η χρέωση αποσκευών διαφέρει από εταιρεία σε εταιρεία και κυμαίνεται από 10€ έως και 20€ ανά αποσκευή. Επίσης το επιτρεπτό βάρος της αποσκευής μπορεί να διαφέρει από εταιρεία σε εταιρεία και να κυμαίνεται από 15 εώς 20 kg.
Με τις συγκεκριμένες εταιρείες δεν υπάρχει δυνατότητα κράτησης παρά μόνο αγοράς μέσω πιστωτικής κάρτας (Visa, Mastercard, American Express)
Στις εταιρείες χαμηλού κόστους είναι απαραίτητο να κάνετε web check in από την ιστοσελίδα της εκάστοτε αεροπορικής εταιρείας μέχρι κάποιες ώρες πριν την πτήση σας. Σε διαφορετική περίπτωση ενδέχεται να υπάρξει χρέωση για το Check in στο αεροδρόμιο. Για αυτές τις χρεώσεις μπορείτε να ενημερωθείτε από την ιστοσελίδα της εκάστοτε αεροπορικής εταιρείας.
Είναι πολύ σημαντικό να δηλώσετε σωστά το email σας διότι είναι απαραίτητο στο Web Check In. Ο λόγος είναι ότι σε αυτό το email θα λάβετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και τις ηλεκτρονικές κάρτες επιβίβασης που θα σας στείλει η αεροπορική εταιρεία.
Για οποιαδήποτε αλλαγή ή ακύρωση εισιτηρίων με αυτές τις εταιρείες θα πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί τους είτε τηλεφωνικώς είτε μέσω της ιστοσελίδας της εκάστοτε εταιρείας.
Ο επιβάτης μπορεί να πάρει μαζί του τον ηλεκτρονικό του υπολογιστή στο αεροσκάφος.
Σημείωση:οι φορητοί ηλεκτρονικοί υπολογιστές αφαιρούνται από τις χειραποσκευές για να ελεγχθούν ξεχωριστά στο αεροδρόμιο.
Ναι, μπορείτε να πάρετε τέτοιες συσκευές μαζί σας.
Σημείωση: Θα πρέπει να τις δώσετε ξεχωριστά στον έλεγχο αποσκευών.
Οι κανονισμοί και οι διαδικασίες για τη μεταφορά κατοικίδιων είναι διαφορετικοί ανάλογα με την πολιτική της εκάστοτε αεροπορικής εταιρείας και τον προορισμό.
Σημείωση: Τα κατοικίδια μπορούν να εισέλθουν είτε στη καμπίνα επιβατών, είτε στους χώρους αποθήκευσης αποσκευών του αεροσκάφους είτε ως εμπόρευμα.
Το πρόγραμμα τακτικών επιβατών (FFP = Frequent Flyers Program) είναι υπηρεσία που προσφέρουν οι αεροπορικές εταιρείες στους τακτικούς επιβάτες τους, ώστε να τους παρέχουν καλύτερες υπηρεσίες και προνόμια όταν ταξιδεύουν με την εταιρεία αυτή.
Τα εισιτήρια σας είναι ηλεκτρονικά (e-ticket). Ακόμη και σε περίπτωση απώλειας του email που θα σας έχουμε στείλει με τα στοιχεία της κράτησής σας, δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα και θα μπορέσετε να παρουσιαστείτε με την ταυτότητα ή το διαβατήριό σας στο Check in της αεροπορικής εταιρείας στο αεροδρόμιο.
Δυστυχώς δεν επιτρέπεται η αλλαγή ονόματος σε ολοκληρωμένη κράτηση.
Το ονοματεπώνυμό σας πρέπει να συμπληρώνεται με λατινικούς χαρακτήρες όπως ακριβώς αναγράφεται στην ταυτότητά σας ή στο διαβατήριό σας. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να δώσετε μεγάλη προσοχή στη σωστή συμπλήρωση του ονοματεπώνυμού σας, γιατί και λάθος να έχει συμπληρωθεί το όνομα, η κράτηση του αεροπορικού εισιτηρίου που έχει επιλεχθεί θα γίνει κανονικά.
Σημείωση: Μερικές αεροπορικές εταιρίες δέχονται την αλλαγή ονόματος αλλά με χρέωση, η οποία εξαρτάται από την πολιτική της κάθε εταιρίας.
Για οποιαδήποτε αλλαγή/ακύρωση στην κράτησή σας θα πρέπει να μας καλέσετε το συντομότερο δυνατό.
Σας ενημερώνουμε ότι σε πολλές περιπτώσεις οι αεροπορικές εταιρείες ενδέχεται να έχουν ορίσει κάποια επιβάρυνση που εξαρτάται από το είδους του ναύλου του εισιτήριου. Επίσης ενδέχεται ο ναύλος του εισιτηρίου να μην επιδέχεται καθόλου αλλαγές. Στην περίπτωση online κράτησης θα πρέπει να μας υποβάλετε το αίτημά σας , ηλεκτρονικά μέσω της ειδικής φόρμας στο site μας. Για τις τηλεφωνικές κρατήσεις θα πρέπει να μας καλέσετε και να μας ανακοινώσετε τον αριθμό κράτησής σας. Εμείς θα επικοινωνήσουμε με την αεροπορική εταιρεία και θα σας ενημερώσουμε. Για τις ενέργειες που θα χρειαστεί να γίνουν, υπάρχει χρέωση 15 ευρώ για κάθε εισιτήριο εσωτερικού και 15 ευρώ για κάθε εισιτήριο εξωτερικού, επιπλέον της πιθανής επιβάρυνσης που θα ορίσει η αεροπορική εταιρεία για τη συγκεκριμένη αλλαγή/ακύρωση.
Το τμήμα ακυρώσεων / αλλαγών λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 μέχρι τις 19:00.
Σημείωση: Επισημαίνεται ότι στις περιπτώσεις Αεροπορικών Εταιριών Χαμηλού Κόστους/Low Cost (πχ EasyJet, Ryan Air, Vueling, Air Berlin, κλπ), σύμφωνα με την Πολιτική ακυρώσεων και αλλαγών που εφαρμόζουν οι συγκεκριμένες εταιρίες, θα πρέπει να απευθυνθείτε στην ίδια την αεροπορική εταιρία προκειμένου να υλοποιηθεί το αίτημά σας για ακύρωση ή αλλαγή εισιτηρίου που είχατε προμηθευτεί μέσω του Public.gr. Σχεδόν το σύνολό τους αυτές οι αεροπορικές εταιρίες σας δίνουν τη δυνατότητα να υποβάλετε αίτημα αλλαγής ή ακύρωσης των εισιτηρίων σας απευθείας μέσα από το website τους.
Η επιστροφή του συνολικού ή μέρος του ποσού αεροπορικό εισιτήριο, εξαρτάται από την πολιτική που ακολουθεί μια αεροπορική εταιρεία σε σχέση με το ναύλο που έχετε επιλέξει.
Κατά την ολοκλήρωση της κράτησής σας, στο email επιβεβαίωσης αναγράφονται όλοι οι κανόνες που διέπουν τον ναύλο που έχετε επιλέξει.
Ορισμένες φορές οι αεροπορικές εταιρείες αναγκάζονται να προβούν σε αλλαγές και τροποποιήσεις των δρομολογίων, των ωρών και του αριθμού των πτήσεων τους.
Ο επιβάτης ανάλογα με την αλλαγή στις οποίες έχει προβεί η αεροπορική εταιρεία σε κάποια πτήση, ενδέχεται να έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από την αεροπορική εταιρεία.
Σε κάθε περίπτωση η εταιρεία μας, θα καταβάλει κάθε προσπάθεια προκειμένου να σας ενημερώσει το συντομότερο δυνατό για κάθε ενδεχόμενη αλλαγή, ώστε να προσαρμόσετε έγκαιρα το πρόγραμμα του ταξιδιού σας.
Δυστυχώς όχι, καθώς αυτού του είδους τα εισιτήρια εκδίδονται μόνο απευθείας από τις αεροπορικές εταιρείες.
Επικοινωνήστε με το Τμήμα Κρατήσεων της εκάστοτε αεροπορικής που επιθυμείτε για να ενημερωθείτε σχετικά.